1
گروه حسابداری، واحد الیگودرز، دانشگاه آزاد اسلامی، الیگودرز، ایران.
2
گروه مدیریت مالی ، واحد بروجرد، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجرد، ایران.
چکیده
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی -پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کارکنان ایران خودرو در سال 1401 بوده که تعداد 318 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات در تحقیق حاضر پرسشنامه از کجین کیو و زومینگ لیو 2022 و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS ، که بیش تر از 7/0 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار لیزرل نشان می دهد که تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز در ایران خودرو تایید شدند .
محمودزاده, میثم, & محمودزاده, مجید. (1401). بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز ( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو ). چشم انداز حسابداری و مدیریت, 5(77), 40-58.
MLA
میثم محمودزاده; مجید محمودزاده. "بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز ( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو )". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 5, 77, 1401, 40-58.
HARVARD
محمودزاده, میثم, محمودزاده, مجید. (1401). 'بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز ( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو )', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 5(77), pp. 40-58.
VANCOUVER
محمودزاده, میثم, محمودزاده, مجید. بررسی تاثیر یکپارچگی تامین کننده و مشتری مداری بر نوآوری سبز با نقش تعدیلگر سیستم اطلاعاتی سبز ( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو ). چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1401; 5(77): 40-58.