1
دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری، موسسه آموزش عالی ناصرخسرو، ساوه، ایران.
2
مدرس گروه حسابداری و مدیریت، موسسه آموزش عالی ناصرخسرو، ساوه، ایران.
چکیده
حق الزحمه حسابرسی در برنامه ریزی و اجرای مناسب و با کیفیت کار حسابرسی مالی موثر است کیفیت پایین حسابرسی موجب کاهش اعتماد استفاده کنندگان صورتهای مالی می شود و این امر نه تنها منجر به ناکامی از دستیابی به اهداف حسابرسی می شود . هدف این پژوهش بررسی رابطه حق الزحمه حسابرسی با وفاداری صاحبکار و اظهار نظر حسابرس مستقل در شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در بازه زمانی 1392 تا 1397 جمع آوری شدند. پژوهش انجام شده از نظر نوع هدف جز پژوهش کاربردی است و روش پژوهش از نظر ماهیت و محتوایی همبستگی می باشد
دلیریان, فریبا, هوایی, علیرضا, & خوشکار, فرزین. (1398). رابطه حق الزحمه حسابرسی با وفاداری صاحبکار و اظهار نظر حسابرسان مستقل. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2(18), 127-144.
MLA
فریبا دلیریان; علیرضا هوایی; فرزین خوشکار. "رابطه حق الزحمه حسابرسی با وفاداری صاحبکار و اظهار نظر حسابرسان مستقل". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2, 18, 1398, 127-144.
HARVARD
دلیریان, فریبا, هوایی, علیرضا, خوشکار, فرزین. (1398). 'رابطه حق الزحمه حسابرسی با وفاداری صاحبکار و اظهار نظر حسابرسان مستقل', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2(18), pp. 127-144.
VANCOUVER
دلیریان, فریبا, هوایی, علیرضا, خوشکار, فرزین. رابطه حق الزحمه حسابرسی با وفاداری صاحبکار و اظهار نظر حسابرسان مستقل. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1398; 2(18): 127-144.