ü اسحقی، فاطمه، (1387)، هزینهیابی بر مبنای هدف، رویکردی هدفمند در مدیریت هزینهها، فصلنامه مدیریت، شماره11(5)، صص 20-32.
ü تقوی فرد، محمّدتقی، حنفی زاده، پیام، حمیدی، مهدی و زارع رواسان، احد، (1391)، تأثیر اجرای مهندسی مجدد فرآیندها بر کسب مزایای حاصل از سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان، فصلنامه علوم مدیریت ایران، شماره 26، صص 71-88.
ü چالاکی، پری، یوسفی، مرتضی، (1391)، پیشبینی مدیریت سود با استفاده از درخت تصمیمگیری، مطالعات حسابداری و حسابرسی، شماره 1، صص 1-19.
ü خادم، امیررضا، (1397)، مدیریت کیفیت جامع (TQM) چیست؟، روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 4402.
ü رضازاده، جواد، (1397)، نظریههای حسابرسی، چاپ سوم، انتشارات ترمه- تهران.
ü سجادی، سیّد حسین، صوفی، هاشم علی، (1387)، تئوری محدودیت، دانش و پژوهش حسابداری، شماره 12، صص 12-18.
ü صالحی، محمّد، علیعزیزی، اسحق، (1387)، بررسی امکان بکارگیری شیوه مدیریت بر مبنای هدف (M.B.O) در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران، پژوهشنامه تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، شماره 17، صص 25-40.
ü مجیدی، محمود، ایمانی برندق، محمّد، شعبان زاده، مهدی، (1396)، استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد صنعت داروسازی، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، شماره3(4)، صص 526-537.
ü مشبکی، اصغر، (1375)، Just-In-Time و تأثیر آن بر حسابداری مدیریت، فصلنامه علمی پژوهشی بررسیهای حسابداری، شماره 16 و 17(4)، صص 5-23.
ü موریسی، جرج، ترجمه: سیّد مهدی الوانی و فریده معتمدی، (1372)، مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در بخش دولتی (فن رایزنی در غرب) ، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی- تهران.
ü نشریه داخلی معاونت طرح و برنامه (سامان). (1389). شماره 38، صص:4-1.
ü نویدی نکو، رضا، نوریزاد، سجاد، (1393)، انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژههای تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بینالمللی آگاه)، ویژه نامه فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، صص 19-32.
ü ویکراماسینگ، دانتور و آلاواتاج، چاندانا، ترجمه: رضوان حجازی، محمّد حیدری و اکبر کنعانی (1397)، تحولات در حسابداری مدیریت، چاپ دوم، انتشارات ترمه- تهران.
ü Abdel-Kader, M, Luther, R. G. (2006). “Management Accounting Practices in the UK Food and Drinks Industry”, London: CIMA (Chartered Institute of Management Accountants). (Forthcoming).
ü Abdel-Kader, Magdy and Luther, Robert. (2006). “IFAC’s Conception of the Evolution of Management Accounting: A Research Note”, Advanced Accounting Management: Elsevier, Vol:15,PP: 229-247.
ü Askarany, D. (2004). “The Evolution of Management Accounting Innovations and the Level of Satisfaction with Traditional Accounting Techniques.
ü Boulianne, Emilio. (2006). “Empirical Analysis of the Reliability and Validity of Balanced Scorecard Measure and Dimensions”, Advances in Management Accounting, Vol:15, PP:127-142.
ü Burns, J and Scapens, R. (2000). “The Changing Nature of Management Accounting and the Emergence of ‘Hybrid’ Accountants”.
ü Chendhall, R. and Langfield- Smith, K. (1998). “Adoption and Benefits of Management Accounting Practices: An Australian Study”, Management Accounting Research, Vol:9, PP: 1-19.
ü IFAC (1998)
ü Jensen, M. and Meckling, W. (1976). “Theory of the Firm: Managerial Behavior, Agency Costs and Ownership Structure”, Journal of Financial Economics 3(4), PP:305-360.
ü Kader, M. A. and Luther, R. (2004). “An Empirical Investigation of the Evolution of Management Accounting Practices”, WP No: 04/06.
ü Kamal, Shah; (2015). “Historical Evolution of Management Accounting”. The Cost and Management, No:4,V:43; PP:12-19.
ü Kaplan, R. S. (1994). “Management Accounting (1984-1994): Development of New