گروه مدیریت، واحد بروجرد، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجرد، ایران.
چکیده
امروزه کیفیت یک محصول یا خدمت بر اساس میزان برآورده ساختن نیازها و انتظارات مشتری تعریف می شود.هدف از این پژوهش بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت است .این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی است جامعه آماری را کارکنان فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش تشکیل دادند،که با تعیین حجم نمونه ، 302 نفر، از طریق روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند و مورد پیمایش قرار گرفتند.تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزار SPSS انجام شد و تجزیه و تحلیل فرضیه های بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت در فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش تاثیر مثبت و معناداری دارد و تایید شدند.
اشکبوس, محسن. (1402). بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت ( مورد مطالعه : فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ). چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(78), 170-178.
MLA
محسن اشکبوس. "بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت ( مورد مطالعه : فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش )". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6, 78, 1402, 170-178.
HARVARD
اشکبوس, محسن. (1402). 'بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت ( مورد مطالعه : فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش )', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(78), pp. 170-178.
VANCOUVER
اشکبوس, محسن. بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت ( مورد مطالعه : فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ). چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1402; 6(78): 170-178.