1
دکتری مدیریت دولتی- رفتار سازمانی، مدرس موسسه آموزش عالی علامه حلی، چالوس، ایران.
2
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی علامه حلی، چالوس، ایران.
چکیده
سازمانها و موسسات امروزی علاوه بر انجام وظایف سنتی خود ، مکلف به انجام فعالیت های دیگری شده اند که از آن به عنوان مسئولیت اجتماعی سازمان یاد می شود که به معنای پاسخگویی در قبال انتظارات جامعه است . لذا سازمان ها بایستی به تاثیر فعالیت های خود بر محیط پیرامون و افراد جامعه توجه داشته باشند . هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان بر درک شهرت برند و ارزش ویژه برند می باشد از همین روی سه فرضیه مطرح گردید ، جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های استاندارد استفاده گردید ، پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات ، یافته های پژوهش نشان داد : معروفیت ( شهرت ) برند و مسئولیت اجتماعی سازمان رابطه مثبت و معناداری با ارزش ویژه برند دارند . همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان رابطه بین معروفیت ( شهرت) برند و ارزش ویژه برند را تعدیلگری نمی نماید.
یگانه راد, فرزانه, لوا, آیرا, & عامری, سیدشاهین. (1402). بررسی نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان بر درک شهرت برند و ارزش ویژه برند. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(85), 204-213.
MLA
فرزانه یگانه راد; آیرا لوا; سیدشاهین عامری. "بررسی نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان بر درک شهرت برند و ارزش ویژه برند". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6, 85, 1402, 204-213.
HARVARD
یگانه راد, فرزانه, لوا, آیرا, عامری, سیدشاهین. (1402). 'بررسی نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان بر درک شهرت برند و ارزش ویژه برند', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(85), pp. 204-213.
VANCOUVER
یگانه راد, فرزانه, لوا, آیرا, عامری, سیدشاهین. بررسی نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان بر درک شهرت برند و ارزش ویژه برند. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1402; 6(85): 204-213.