1
استادیار گروه مدیریت، موسسه آموزش عالی مازیار، رویان، ایران.
2
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی پویندگان دانش، چالوس، ایران.
چکیده
این تحقیق با موضوع، بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری انجام شده است. توجه به رقابت و درک بازار رفتار مورد نظر، رمز موفقیت در استفاده از دیدگاه بازاریابی اجتماعی است. فهم درست از ایده ها و رفتارهای رقیب و بالابردن میزان منافع رفتار مورد نظر و یا کاستن ازمیزان هزینه ها و موانع دستیابی به آن، بازار رقابت را به نفع محصول یا خدمت تغییر خواهد داد.این تحقیق از حیث هدف کاربردی و ازحیث روش گردآوری داده ها توصیفی و پیمایشی است.در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه داده ها جمع آوری گردیده است. این پرسشنامه ها به روش نمونه گیری خوشه ای بین مشتریان توزیع گردید و تعداد 254 عدد از پرسشنامه های برگشتی مورد تایید اولیه قرار گرفتند.دراین پژوهش تعداد 6 فرضیه مطرح گردیده است. نتایج نهایی حاصل از این تحقیق رابطه ی معنادار بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری را نشان می دهد.
خزائی پول, امیر, فاطمی, سید علی, & حسینی آوید, سید مجتبی. (1402). بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(85), 27-40.
MLA
امیر خزائی پول; سید علی فاطمی; سید مجتبی حسینی آوید. "بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6, 85, 1402, 27-40.
HARVARD
خزائی پول, امیر, فاطمی, سید علی, حسینی آوید, سید مجتبی. (1402). 'بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 6(85), pp. 27-40.
VANCOUVER
خزائی پول, امیر, فاطمی, سید علی, حسینی آوید, سید مجتبی. بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1402; 6(85): 27-40.