1
دانشجوی کارشناسیارشد حسابداری، موسسه آموزش عالی ناصرخسرو، ساوه، ایران.
2
مدرس گروه حسابداری و مدیریت، موسسه آموزش عالی ناصرخسرو، ساوه، ایران.
چکیده
پژوهش حاضر با موضوع بررسی نقش رسانه های نوشتاری در تحریک احساسات سرمایهگذاران و ایجاد حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران صورت پذیرفت. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی می باشد و از نظر ماهیت گردآوری داده ها از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. در این نوع تحقیق هدف بررسی توزیع ویژگی های یک جامعه است در پژوهش پیمایشی پارامترهای جامعه بررسی می شوند. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل سرمایه گذاران شرکتهای سرمایه گذاری و کارگزاران بورس هستند و نمونه آماری شامل 151 نفر از همین افراد می باشند که به صورت تصادفی ساده انتخاب شده اند.ابزار گردآوری داده در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته می باشد.این پرسشنامه از ادبیات تحقیق استخراج شده است.
خانی گودرزی, کبری, تورنگ, زهرا, & خوشکار, فرزین. (1398). بررسی نقش رسانه های نوشتاری در تحریک احساسات سرمایهگذاران و ایجاد حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2(19), 137-150.
MLA
کبری خانی گودرزی; زهرا تورنگ; فرزین خوشکار. "بررسی نقش رسانه های نوشتاری در تحریک احساسات سرمایهگذاران و ایجاد حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران". چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2, 19, 1398, 137-150.
HARVARD
خانی گودرزی, کبری, تورنگ, زهرا, خوشکار, فرزین. (1398). 'بررسی نقش رسانه های نوشتاری در تحریک احساسات سرمایهگذاران و ایجاد حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران', چشم انداز حسابداری و مدیریت, 2(19), pp. 137-150.
VANCOUVER
خانی گودرزی, کبری, تورنگ, زهرا, خوشکار, فرزین. بررسی نقش رسانه های نوشتاری در تحریک احساسات سرمایهگذاران و ایجاد حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران. چشم انداز حسابداری و مدیریت, 1398; 2(19): 137-150.