@article { author = {Salehi Saei, Farhang and ghazinejad, saeed and yousefi oro, fariba}, title = {Effect of Factors Affecting Users' Desire to Purchase Applications}, journal = {Journal of Accounting and Management Vision}, volume = {2}, number = {6}, pages = {92-104}, year = {2019}, publisher = {saeed sheiporian}, issn = {2645-4572}, eissn = {2645-4572}, doi = {}, abstract = {در این تحقیق به شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تمایل کاربران بر خرید اپلیکیشن های کاربردی پرداخته ایم. این عوامل می تواند بازار تولید و فروش این برنامه ها را رونق بخشیده و تصویر روشن تری از فرایند بازاریابی این برنامه ها ارائه دهد در این پروژه به بررسی نقش متغیرهای درگیری کاربران، سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک شده، نفوذ اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، خودکارآمدی موبایل، نگرش و کنترل رفتاری ادراک شده بر تمایل کاربران به خرید اپلیکیشن های کاربردی پرداخته ایم. نتایج نشان داد که تأثیر درگیری کاربران در اپلیکیشن های کاربردی بر نگرش به استفاده از برنامه‌ها مثبت و معنادار است.}, keywords = {social influence,Perceived Usefulness,Perceived Behavioral Control,tendency to purchase}, title_fa = {بررسی تأثیر عوامل موثر بر تمایل کاربران به خرید اپلیکیشن های کاربردی}, abstract_fa = {در این تحقیق به شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تمایل کاربران بر خرید اپلیکیشن های کاربردی پرداخته ایم. این عوامل می تواند بازار تولید و فروش این برنامه ها را رونق بخشیده و تصویر روشن تری از فرایند بازاریابی این برنامه ها ارائه دهد در این پروژه به بررسی نقش متغیرهای درگیری کاربران، سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک شده، نفوذ اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، خودکارآمدی موبایل، نگرش و کنترل رفتاری ادراک شده بر تمایل کاربران به خرید اپلیکیشن های کاربردی پرداخته ایم. نتایج نشان داد که تأثیر درگیری کاربران در اپلیکیشن های کاربردی بر نگرش به استفاده از برنامه‌ها مثبت و معنادار است.}, keywords_fa = {نفوذ اجتماعی,سودمندی ادراک شده,کنترل رفتاری ادراک شده,تمایل به خرید}, url = {https://www.jamv.ir/article_88080.html}, eprint = {https://www.jamv.ir/article_88080_f8dc4fd0b089b2b5d5c98578f7adafe7.pdf} }